Autók-Forma 1-Játékok-Szavazás-Cheat-Film-Zene-Letöltés+minden
Autók-Forma 1-Játékok-Szavazás-Cheat-Film-Zene-Letöltés+minden
Eladó Autó Hirdetések
 
Menü
 
Üdv
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Autók
 
Szavazz
Autó
Mi a kedvenc autód ?

Volkswagen
Opel
Ford
Ferrari
Lamborghini
Porsche
Mercedes
Bmw
Dodge
Egyik se, más.
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Naptár
2025. Január
HKSCPSV
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
NITRO működése

A Nitro


A nitrogén-oxidot először a II. világháború során használták, a vadászrepülők motorját pörgették fel vele. Mivel a hadiiparban fejlesztették ki, féltve őrzött titok volt, nem sok ember tudott a létezéséről.
A nitro a 70-es évek végén került a nyilvánosságra amikor néhány autókkal foglalkozó szakember és autóversenyző felfedezte, hogy milyen fantasztikus lehetőség rejlik a nitróban.
A 90-es évekre a nitro rendszerek az Egyesült Államokban az utcai gyorsulási versenyek nélkülözhetetlen kellékei lettek.

Teljesítmény

A motorok működésük során üzemanyagot égetnek el, amelynek térfogata megnövekszik, ez lenyomja a dugattyút. Több lóerőt akarsz? Égess el több üzemanyagot, hogy nagyobb erővel nyomódjon le a dugattyú.
Ehhez több oxigént kell az égéstérbe juttatni.
A nitro-oxid rendszer a leghatékonyabb abban, hogy megnöveljük az oxigén és az üzemanyag áramlását. A nitro ahhoz hasonlítható, mintha kompresszort vagy turbófeltöltőt használnál.
Ez nem jelenti azt, hogy nem származik előny további tuning termékek beszereléséből. Ha egyszer már beszerelted a nitro-rendszert, az összes többi kiegészítő csak növelni fogja a nitro erejét.
Egyedül a nitro olyan, amit csak akkor működtetsz, amikor akarsz.
Az összes többi alap tuning termék állandó többletterhelést jelent a motor számára, ami folyamatos fogyasztásnövekedésel jár.

Beszerelés

A NITROSYSTEM rendszereit az európai és japán autótípusokhoz terveztük, figyelembe véve a közvetlen befecskendező rendszereket és a motorok méretét.

Biztonság

A dinitrogén-oxid nem gyúlékony, ezért rendeltetésszerű használat esetén a NITROSYSTEM rendszerek biztonságosak. Folyamatos fejlesztéseinkkel az egyszerűbb használhatóságra és a még nagyobb biztonságra törekszünk. A computeres NITROSYSTEM rendszer állandóan ellenőrzi a motort és az oxigén szenzorokat, így tökéletes védelmet biztosít a motornak.
Cégünk több mint hat éve foglalkozik nitro rendszerek beépítésével. Számos referencia autó működik azóta nitroval minden probléma nélkül.

Hatékonyság

A jelenleg létező teljesítmény-növelő termékek között kevés olyan hatékony van , amely egyáltalán összevethető a nitro-rendszereink által nyújtott drámai erőnövekedéssel. A Nitrosystem rendszereinek használata ahhoz hasonlítható mintha megkétszereznéd a motor méretét.

Biztosan találkoztál már a gyorsulási versenyeken a piros vagy a zöld C5-ös Corvette-el. Ezek az autók is nitrót használnak. A zöld Corvettet eddig még senki sem győzte le. Emélkszel a Hyundai coupe-ra? A nála magasabb kategóriájú autók között is nyerő volt csupán a nitrónak köszönhetően. Sokan azt mondják a "nitro csalás". Azért, mert kevesebb pénzért nagyobb teljesítményt varázsolunk elő az autókból ? Szinte az összes nagy tuning ugyanazt a módszert használja: Több üzemanyag-levegő keveréket a hengerbe! A nitró is pontosan így működik. A különbséget csak akkor veszed észre amikor megnyomod a "kis piros gombot" és a kerekekre szabadulnak a rejtett lóerők.

 

Nagyon sokan érdeklődtetek a Nitro-System rendszerekkel elérhető tuning lehetőségeiről.( Hyundai, Toyota, Honda, Alfa, Opel, Suzuki, Peugeot, BMW... és bármely modell ).
Magyarországon is elérhető már ez az álom, ha ellátogatsz hozzánk!
Nálunk a NITROSYSTEM Kft.-nél olyan Nitro-system rendszereket találsz amelyek teljes biztonsággal beszerelhetők a nálunk futó ( nem amerikai ) autókba is.

Összeállítottunk egy kis bevezetőt a Nitro világába, reméljük ezzel meg tudjuk válaszolni a bennetek felmerülő kérdéseket.

Valójában semmi misztikus nincs a nitrogén-oxiddal, valamint a motoros járműveknél való alkalmazásával kapcsolatban. A NITROSYSTEM rendszerek egyszerűen csak jobbak és biztonságosabbak a felhasználók számára..

KÉRDÉS :Hogyan működik a Nitro?
VÁLASZ:
Három fontos dolog van.

Először is a nitro-oxid 2 rész nitrogénből és egy rész oxigénből (36%-os súlyarány) áll. Amikor a nitro-oxidot kb. 572 Farenheitre (300 Celsius) hevítik (sűrítő lökettel), akkor lebomlik és extra oxigén szabadul fel. Azonban, nem csak ez az oxigén hozza létre a plusz erőt, hanem az oxigénnek az a képessége is, hogy több üzemanyagot tud elégetni. Azáltal, hogy több üzemanyagot égetünk el, nagyobb hengernyomás jön létre, innen származik a többlet erő nagy része.

Másodszor, amikor a nyomás alatt tartott nitro-oxidot befecskendezzük a motorba, folyadékból gázzá alakul (felforr). Ez a forrási hatás lecsökkenti a nitro hőmérsékletét mínusz 0,127 F-re (17,91 Celsius). Ennek a "hűtő hatásnak" az eredményeként jelentősen lecsökken a beömlő üzemanyag hőmérséklete, kb. 60-75F-el (15,5-23,8 Celsius). Ez szintén segít a plusz erő létrehozásában.

Harmadszor: a nitrogén, amely szintén felszabadult a sűrítő löket hatására, fontos szerepet játszik. A nitrogén tompítja vagy gyengíti a megnövekedett hengernyomást, amellyel elősegíti az égési folyamat kontrollálását.

 

KÉRDÉS: Miért Nitro-t?
VÁLASZ:
A Nitro-oxid befecskendezés sok szempont miatt nagyon népszerűvé vált a mai világban azok számára, akik teljesítménynövekedéssel foglalkoznak

1.   A nitro elköltött forintonként nagyobb teljesítményhez juttat, mint bármely más teljesítmény-átalakítás.
2.   A nitro beszerelését viszonylag könnyű végrehajtani.
3.   Mivel a nitrot csak akkor használjuk, ha szükség van rá, megvan az az előnye, hogy az autó mindig vezethető, és normál benzint fogyaszt, amikor nincs "bekapcsolva".
4.   Gyakorlatilag bármilyen erőigényhez beszerezhetők rendszerek a 25 lóerőtől az 500 fölötti extra lóerőig.
5.   Az egyike annak a néhány teljesítménynövelő lehetőségnek, amelyeket be lehet szerezni a mai számítógép-vezérlésű, üzemanyag-befecskendezős gépekhez.v
6.   A rendszereket könnyen el lehet távolítani vagy át lehet helyezni másik járműbe.

 

KÉRDÉS: Befolyásolni fogja a Nitro a motor megbízhatóságát?
VÁLASZ:
Erre válasz a megfelelő lóerő megválasztása az adott alkalmazás számára. Az a készlet, amelyik a megfelelő gyári kalibrálást használja általában nem növeli az elhasználódást. Ahogy a hengerben kiengedett energia növekszik, úgy növekszik azoknak a különböző tartozékoknak a leterhelése is, amelyek ezeket kezelik. Ha a terhelés-növekedés túlhaladja annak az alkatrésznek a kapacitását, amelyik kezeli azt, akkor bekövetkezik a fokozottabb elhasználódás. A Nitro-system rendszereket nagyfokú igénybevételre tervezték, használatuk csakis teljesen nyitott fojtószeleppel történik. A Nitro borzasztóan előnyös, mert nem használod mindig, csak akkor, amikor akarod.

Minden NITRO-SYSTEM készletet maximális teherbírásúra terveztek úgy, hogy ugyanakkor megbízhatóak is az adott alkalmazásoknál.

KÉRDÉS: Hozzá lehet egyszerűen csak szerelni a nitrosystem készletet egy gyári motorhoz?
VÁLASZ:
Igen, mert a NITRO-SYSTEM rendszer gyakorlatilag minden gyári motorhoz gyárt rendszereket. A lényeg, hogy a megfelelő készletet válasszuk ki az adott alkalmazáshoz, például: a 4 hengeres motorokhoz általában hozzáadható további 40-60 lóerő, a 6 hengeresek általában nagyszerűen működnek 75-100 plusz lóerővel, a kis hengerblokkos V8-asok (302/350/400) általában elbírnak plusz 140 lóerőt, a nagy hengerblokkos V8-asok (427/454) elbírhatnak plusz 125-200 lóerőt is. Ezek az ér-ékek maximálisan megbízhatók a legtöbb öntött dugattyús és öntött főtengelyű gyári motor esetében, ahol minimális vagy semennyi motorátalakítás nem történt.

 

KÉRDÉS: Hogyan működik a nitro?
VÁLASZ:
A Dinitrogén-oxid két rész nitrogénből és egy rész oxigénből (36%-os súlyarány) áll plusz egyéb adalékanyagokból. A motorban végbemenő égési folyamat során, nagyjából 572 Fahrenheitnél (300 Celsius) a nitro lebomlik, és oxigén szabadul fel. Ez a többlet-oxigén többletenergiát hoz létre azáltal, hogy lehetővé teszi, hogy több üzemanyag égjen el. A nitrogén tompítja vagy gyengíti a megnövekedett hengernyomást, amellyel elősegíti az égési folyamat kontrollálását. A nitronak komoly "közbenső hűtési" hatása is van, mivel 60-75 Farenheittel (15,5-23,8 Celsius) csökkenti a beömlő üzemanyag hőmérsékletét.

KÉRDÉS: Mekkora teljesítménynövekedést várhatok egy nitrosystem rendszertől a gyorsulásban?
VÁLASZ:
Sok alkalmazás esetében a várható növekedés negyed mérföldenként 1-3 teljes másodperc és 10-15 mérföld(16-24 km/h). A végső eredményt befolyásolja a motor mérete, az abroncsok, a befecskendezés, a sebesség fokozatok, stb.

KÉRDÉS: Meddig tart ki egy palack?
VÁLASZ:
Ez nagyban függ a felhasznált nitro-készlettől és a befecskendezéstől. Például: a 125 lóerős készlet a normál 10 font (4,53 kg) kapacitású palackkal általában 7-10 teljes negyed-mérföldnyi menetet tesz lehetővé.

A 250 lóerős szinteken 3-5 teljes negyedmérföldnyi menet várható. Ha a nitrot csak 2. és 3. sebességben használjuk, a menetek száma több lesz. A 2000 ccm hengerűrtartalmú motorokra szerelt nitrórendszer általában 20-30 gyorsítási menetet enged.

KÉRDÉS: Mennyi ideig tarthatom lenyomva a nitro-gombot?
VÁLASZ:
Lenyomva lehet tartani a gombot addig, amíg a palack ki nem ürül. Azonban egyszerre a 15 vagy kevesebb másodpercnyi folyamatos nyomva tartás ajánlott.

KÉRDÉS: Mikor a legmegfelelőbb a nitrot használni?
VÁLASZ:
Csakis akkor, amikor a fojtószelep teljesen nyitott (hacsak nem használunk progresszív kapcsolót vagy Nitro-computert). A borzasztóan megnövekedett forgató-nyomaték miatt a legjobb eredmény - a hajtó tapadásától függően - általában korai aktiváláskor lesz. A nitro 2500 fordulatszám felett is biztonságosan használható teljes gáz alkalmazásakor.

KÉRDÉS: Gyúlékony a nitro?
VÁLASZ:
Nem.

Maga a nitro nem gyúlékony.

Azonban a nitroban jelen lévő oxigén miatt az üzemanyag elégése gyorsabban megy végbe.

KÉRDÉS: Okoz robbanást a nitro?
VÁLASZ:
Közvetlenül nem.

A robbanás annak a következménye, hogy túl kevés üzemanyag van jelen az égéskor (híg), vagy an-nak, hogy az oktánszám túl alacsony. A túl korai gyújtás is okoz robbanást. Mindent összevéve, a gyári motorokhoz gyártott készleteink megfelelően fognak működni prémium üzemanyaggal (szuper benzin). A versenyalkalmazásoknál, ahol nagyobb nyomásarányok használatosak, melyek nagyobb hengernyomáshoz vezetnek, nagyobb oktánszámú üzemanyagot kell használni, valamint nagyobb gyújtáskésleltetést. Ezért nagyon fontos, hogy szakembereink beállítsák a nitrosystem rendszeredet autódhoz.

 

KÉRDÉS: Hol lehet a palackot újratölteni?
VÁLASZ:
A NITROSYSTEM Kft.-nél 1107 Budapest Ceglédi út 30.
Tel::06/20-9257207 ,06/20-9805873

 

KÉRDÉS: Növeli a nitro a hengernyomást és a hőmérsékletet?
VÁLASZ:
Igen. Éppen annak a képességének köszönhetően képes annyi energiát létrehozni, hogy több üzemanyagot képes elégetni.

KÉRDÉS: Van előnye annak, ha a nitrot turbó vagy supercharger alkalmazással használjuk?
VÁLASZ:
Hogyne! A turbó alkalmazásnál a turbókésés teljesen kiiktatható a nitrosystem-rendszer hozzáadásával. Továbbá a turbó és a supercharger is sűríti a bejövő levegőt, ami által az felmelegedik. A nitro befecskendezésével létrejövő nagyfokú közbenső hűtőhatás 75 Farenheittel (23,88 Celsius) vagy többel csökkenti a beömlő üzemanyag hőmérsékletét.

KÉRDÉS: Milyen hatással lesz a nitro az olyan motorra, amelyben már sok kilométer van?
VÁLASZ:
Ez nagymértékben függ a motoralkatrészek állapotától. Ha olyan motoron hajtunk végre teljesítménynövelő átalakításokat, amely lehasznált vagy rosszul tuningolt, annak káros következményei lesznek. Azonban egy jó állapotú motor, amelyiknél megfelelő a gyűrű és a hengerfejtömítés, mindenfajta abnormális elhasználódás nélkül fogja tudni használni a nitrot.

KÉRDÉS: Befolyással lesz a nitro-system használata a katalizátoros átalakítóra?
VÁLASZ:
Nem.

A kipufogóban jelenlévő oxigén növekedése valójában növelheti az átalakító hatékonyságát. Mivel a nitro használata általában 10-20 másodperces folyamatos használtra van lekorlátozva, általában nincsenek észlelhető hatások. A hőfokok általában jóval az elfogadható normákon belül vannak.

KÉRDÉS: Ugyanakkora lesz a teljesítmény-növekedés százaléka egy nagymértékben átalakított motor esetében, mint egy gyári motor esetében, amikor ugyanazt a NITRO-SYSTEM készletet és befecskendezést használják?
VÁLASZ:
Nem igazán. A legtöbb esetben a növekedés százaléka nagyobb a gyári motor esetében, mivel az nem annyira hatékony a normál (nem nitrós) üzemmódban, mint az átalakított motor. Azonban mivel a nitro-system megnöveli bármely motor teljesítményét, az összteljesítmény sokkal nagyobb lesz az átalakított motor esetében.

KÉRDÉS: A nagynyomású motorok is tudják használni a nitrot?
VÁLASZ:
Hogyne. A nagy vagy alacsony nyomásarányok is megfelelően működnek a nitro-oxiddal, feltéve, hogy fenntartjuk a nitro és az üzemanyag sűrűségének megfelelő arányát. A NOS-készleteket a viszonylag alacsony nyomású gyári motoroktól egészen a professzionálisan átalakított motorokig használni lehet, melyek gyakran meghaladják a 15:1 arányt. Általában minél magasabb a nyomásarány, annál nagyobb gyújtáskésleltetés, és annál magasabb oktánszámú üzemanyag szükséges. Részletesebb információért hívd valamelyik szakemberünket.

KÉRDÉS: A közúti nitro alkalmazásokhoz lehet használni benzinkútnál vásárolható üzemanyagot?
VÁLASZ:
Igen. A legtöbb alkalmazás számára a 92-es ólmos vagy ólommentes prémium üzemanyag (szuper benzin) ajánlott. Sok olyan NOS-készlet van, amelyet benzinkútnál vásárolható üzemanyaghoz terveztek. Azonban amikor nagyobb nyomást, vagy nagyobb lóerőt használunk, 100-as vagy magasabb oktánszámú versenyüzemanyagot kell használni.

KÉRDÉS: Alkalmazható a Nitro-system készlet az EFI-autók későbbi modelljeihez is?
VÁLASZ:
Igen, valójában a NITROSYSTEM Kft. rendelkezik széles körű nitro-system kínálattal ezekre az autókra vonatkozóan. Telefonálj, ha nem látod a listán a neked megfelelőt.

KÉRDÉS: Melyik típusú nitro-rendszer jobb: a tárcsás (plate) befecskendezős rendszer vagy a közvetlen nyílású (direct port) befecskendező rendszer?
VÁLASZ:
A tárcsás rendszer előnye a könnyű beépítés és eltávolítás, a könnyű átszerelhetőség más járműbe, a befecskendezési kombinációk váltásának gyors lehetősége, és legtöbb esetben nyújtja azt az összes extra lóerőt, amire valaha is szükséged lehet (75-350-nel több LE). Bizonyos esetekben, mint a soros (in-line) típusú motoroknál, amelynek hosszú forgattyúsrésze van, a közvetlen nyílású rendszer tanácsolható a maximális elosztáshoz. Ahol pedig több mint 350 Le-re van szükség, a közvetlen nyílásos Fogger rendszerünk nyújtani fogja a csúcsot elosztásban és energiában is (egészen 500+ LE-ig). A közvetlen nyílásos befecskendezés szintén kívánatos, amikor a rendszer az elosztócső (manifold) mögött van elrejtve.

KÉRDÉS: Meg kell változtatnom az üzemanyagrendszeremet a nitro-system használata esetén?
VÁLASZ:
A legtöbb gyári benzinpumpa megfelelően fog működni a kisebb nitros alkalmazásoknál. Fontos ellenőrizni, hogy vajon a pumpád képes-e megfelelő mennyiségű üzemanyagot folyatni a meglevő üzemanyagrendszerünkbe (akár karburátoros, akár üzemanyag-befecskendezős), valamint hogy képes-e a nitro-készlet által megkövetelt többlet-üzemanyagot is szolgáltatni teljes gáz mellett. Nem rossz ötlet, ha külön üzemanyagpumpát szentelünk a nitro-készletnek.

KÉRDÉS: Melyek a nitro-használat előnyei más teljesítménynövelő lehetőségekkel összevetve?
VÁLASZ:
Sok olyan teljesítménynövelő lehetőség van, amelyek költségei miatt a híd alá költözhetsz. Forintról ,forintra számolva nem tudsz nagyobb teljesítményt vásárolni kevesebb pénzből, mint a nitro esetében. A nitro rendszerrel a teljesítményt és a megbízhatóságot sokkal elfogadhatóbb áron lehet megszerezni, miközben megtartjuk a gyári motor előnyeit is a normálhasználat folyamán. Ráadásul a nitro rengeteg előnyt kínál a forgatónyomaték kapcsán is anélkül, hogy a motort túlzott fordulatszámmal terhelnénk. Ezek a tényezők elősegítik, hogy a motorod tovább tartson, mint más tuningolások esetén.

KÉRDÉS: Gyárt a NITROSYSTEM készleteket motorbiciklikre, vízi járművekre vagy motoros szánokra is?
VÁLASZ:
Hívd fel vagy írj a Nitrosystem@axelero.hu-ra pontosan mit is szeretnél és műszaki kollégánknak megkonzultálhatod ezt a kérdést.

KÉRDÉS: Milyen nyomásnak vannak kitéve az alkatrészek egy átlagos nitro-készletben?
VÁLASZ:
A nyomás gyakran meghaladja a 70 kg/cm2 . Ezért használ a NITROSYSTEM csakis magas nyomáson tesztelt, repülőgép-minőségű alkatrészeket az egész rendszerében, mint például a Teflonnal bevont rozsdamentes acélhuzalok.

KÉRDÉS: Honnan tudom meg, hogy mennyi nitro maradt a palackban?
VÁLASZ:
A legmegbízhatóbb mód az, ha megmérjük a palackot ahhoz, hogy meghatározzuk, hány kg maradt benne. Amikor a palack már nagyjából üres (kb. 20% vagy kevesebb nitro maradt benne) általában ingadozás érezhető.

KÉRDÉS: Mi a funkciója a palackon lévő leváló biztonsági szelepnek?
VÁLASZ:
Nagyon fontos, hogy ne töltsük túl a palackot; azaz egy 4,5 kg kapacitású palackba nem szabad 4,5 kg-nál nagyobb súlyú nitro-oxidot tölteni. A túltöltés és/vagy túl sok hő megnövekedett palacknyomást okozhat, amely kilöki a biztonsági szelepet, és kiengedi a palack teljes tartalmát.

KÉRDÉS: Meg kell változtatnom a gyújtás-rendszeremet?
VÁLASZ:
A legtöbb mai gyújtásrendszer jól megfelel a nitro-alkalmazásokhoz. Bizonyos magas LE esetekben tanácsolható, hogy belenézzünk a kiváló minőségű, nagyteljesítményű gyújtási rendszerbe.

 
Óra
 
Chat
 
Statisztika
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Számláló
Indulás: 2006-01-08
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?